Ik ben laatst overgestapt naar VoIP bellen van de Nederlandse Provider. Mijn bedrijf is nog nooit zo vooruit gegaan met communiceren met de klant via de nieuwe telefooncentrale. Alles gaat nu drie keer zo snel en gemakkelijker dan voorheen. Het is dankzij een werknemer van mij die op mij op dit idee bracht!

De overstap van een oude telefooncentrale naar VoIP bellen

De reden waarom ik met mijn bedrijf ben overgestapt naar VoIP bellen is door mijn werknemer. Die kwam bij mij langs op kantoor en vroeg of hij mij even kon spreken. Ik zat met hem in mijn kantoor en hij vertelde mij dat we veel problemen hadden met de telefooncentrale. Sommige functies deden het niet meer of de batterij was leeg of hij hield er gewoon mee op. Toen ik dit van hem hoorde wist ik al een tijdje dat we een nieuwe moeten fixen, want we hadden deze telefooncentrale als sinds de oprichting van mijn bedrijf, dus het werd echt tijd voor een nieuwe. Na een tijdje zoeken op het internet, kwam ik op de website van de Nederlandse provider terecht. Ze bieden daar van alles en nog wat aan wat te maken heeft met communicatie en ICT, onder andere ook VoIP bellen. En dat was precies wat ik zocht!

Wat houdt VoIP in?

Van was ik op de website heb gelezen is het eigenlijk een telefooncentrale die via het internet werkt. Dit is een moderne manier van bellen en communiceren met anderen. Er zijn allemaal verschillende voordelen met VoIP bellen. Zoals, dat ik geen geheel nieuwe telefooncentrale hoef te kopen. Dit scheelt mij weer in kosten! Een ander voordeel is dat zij alles up-to-date houden en als ze een update uitvoeren wij hier geen last van hebben. Bovendien hebben we meerdere functies die wij kunnen gebruiken tijdens het bellen van de klant. Dit maakt het nog sneller en efficiënter.

Profiteer ook van de service!

Wilt u ook profiteren van de services van de Nederlandse Provider? Neem dan een kijkje op de website voor meer informatie over hun producten en diensten.