cms for developers

Pas op, sarcasme! Een site die op ons advies is gebouwd, komt waarschijnlijk niet in aanmerking voor CSS, Awwwards of FWA Site of the Year – maar dat hebben we niet nodig, toch?

We hebben 8 van de sappigste webdesigneroplossingen verzameld die elk project kunnen verpesten. Samen kunnen ze 2020 nog erger maken, maar in ruil daarvoor zullen ze zoveel tijd en moeite vergen dat zo’n site bijna geen kans heeft op implementatie. Hoewel, zoals ze zeggen, de weg zal worden beheerst door de lopende.

Ontwerp

Vergeet visuele gewicht en kleurhiërarchie.

De gouden regel van een ondeugende ontwerper is om te negeren dat elke kleur een ander visueel gewicht heeft. Gebruik heldere, flitsende en zure kleuren om gebruikers te verrassen met een interessante zoektocht naar de informatie die ze nodig hebben en om ze een onuitwisbare ervaring te geven die ze op koude herfstavonden zal verwarmen.

Werk aan de meest absurde interface.

Hoe creatiever de elementen, hoe interessanter de site natuurlijk. Tegelijkertijd raden we u ten zeerste aan om gemak, bruikbaarheid en gezond verstand op te geven. En je kunt inspiratie halen uit voorbeelden van Reddit – onze collega’s hebben op een aparte subreddit de meest unieke oplossingen bedacht en verzameld voor het aanpassen van het geluid, het invoeren van wachtwoorden en cijfers gedurende meer dan 5 jaar.

Animeer, voeg video toe aan video en laad de site met technologieën in de ogen.

Laat alles zien waartoe je in staat bent. Elke afleiding die aan de elementen wordt toegevoegd, is immers een kans om alle beschikbare combinaties op eigen ervaring te testen en te ervaren. Nette animaties zijn te saai. Laat alles verdwijnen, bewegen, draaien, draaien en knipperen, zodat de aandacht van de gebruiker wordt afgeleid. Aerobatics – overbelast het zodat het meer dan 20 seconden duurt om te laden. Maak je stopwatch klaar en geniet ervan.

Inhoud

Vertel ons over je dag op de website.

Uw gebruikers wachten op nieuwe informatie, waarvoor ze de site elke dag zullen bezoeken. Plaats een fotoreportage over een uitstapje buiten de stad met vrienden, schrijf je eigen recensie van de film van Nolan, het belangrijkste is dat niets op de site doet denken aan producten, verkoop en andere marketing.

Bruikbaarheid

Denk als een ontwikkelaar.

Het is niet nodig om een ​​mooie afbeelding te maken als er honderden en duizenden regels code achter staan. Denk aan degenen die de site moeten onderhouden. Navigatie, functionaliteit en services zijn de extra inspanning niet waard. Wie heeft het nodig – hij zal alles vinden en alles zelf doen, ontspannen.

Er zijn nooit veel modals.

Zorg ervoor dat u alle belangrijke elementen onder de modal en pop-ups verbergt. Het “Cookiebeleid” verbergt bijvoorbeeld idealiter de belangrijkste CTA-knop en de chatbot dekt een deel van de navigatie.

Verzin een zoektocht om een ​​contactformulier te vinden.

Waarom zou je de routine van het invullen van saaie formulieren niet diversifiëren? Iedereen houdt ervan om interactief te zijn, dus wees niet te lui om het formulier voor snelle reacties zo ver mogelijk te verbergen. Laat de gebruiker een dozijn memes uit de jaren 2010 doornemen, de Maya-kalender ontcijferen en Morpheus ontmoeten. Je kunt User Inyerface als referentie nemen – hier slaagden ze er ook in om van een reguliere registratie een onvergetelijk spel te maken.

Verspil geen tijd met testen en optimaliseren.

Bekijk het uitgevoerde werk, beoordeel je meesterwerk en stuur het direct naar de klant. Waarom de deadline uitstellen als het project eerder kan worden afgerond – en een reputatie opbouwen als verantwoordelijke en punctuele webdesigner.

We hebben ons beperkt tot 8 tips om deze lijst niet voor onbepaalde tijd op te blazen. In feite zijn er nog veel meer, dus als dit onderwerp voor jou relevant is, schrijf dan je slechte advies in de comments.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/about-us.html